Polisförhör

Idag fick jag komma in till polisen på förhör angående hela den här pedofilhärvan som vi har blivit indragna i.
(läs mer om detta här)
Känns bra att det i alla fall händer något nu, även om det för delen inte är säkert att de lyckas sätta dit kräket!
Jag fick berätta allt från början till slut, och det som kommer att ske nu är att de ska försöka hitta rätt brottsrubricering, och sen försöka hitta vem som ligger bakom signaturen "Peter"

Drivs det sedan vidare så kommer de antagligen att kalla in även Naomi på förhör, och även ta in datorerna för ännu en spegling. Denna gången har jag även sagt till dem att ta in hennes pappas datorer för man vet ju inte hur mycket som kan ha hänt där utan att vi vet om det.
Och pappan har ju inte visat minsta intresse av att engagera sig i detta över huvud taget, trots flera tillsägelser från både mig och socialen att kontakta polisen har så inte skett.

Nu är det bara att vänta igen och hoppas att de sätter dit pedofilen innan det är för sent. Om det inte redan är det.

                                                                                                    

Relaterat inlägg:

Pedofilen: För att jag vill göra det med en oskuld, är du intresserad?

Trackback
RSS 2.0 Humor