Pedofilen: "-För att jag vill göra det med en oskuld. Är du intresserad?"

Igår när jag startade datorn så loggades jag automatiskt in på Naomis msn.
Det tog kanske 3 hela sekunder innan det blinkade till nere i hörnet.

"Nytt meddelande från Peter"

"-Hej. Har du tagit nakenbilder än?"

ÅHHH! Den grisen! Jag mår så illa. Jag började chatta med honom och tänkte jag skulle se om jag kunde avslöja honom denna gången. Många undrar varför jag inte tar bort honom från hennes msn, men jag är fast besluten att sätta dit den grisen. Tar jag bort honom har jag ingen koll, nu vet jag på ett ungefär hur långt han har gått och vad han sysslar med.
Men jag har stenkoll på min dotter när hon är på msn, och hon vet mycket väl att hon inte får chatta med honom!

Så här ser statusen ut på hans MSN...



Jag frågade honom varför han hade en sån status, och han svarar då....

"-För att jag vill göra det med en oskuld. Är du intresserad?"

Han tror att den han chattar med är 10 år.

Han har nu gått steget längre alltså. Sist var han inte intresserad av att träffas, nu var han på med en gång.

Idag är det jag som skriver ut det här och åker in till polisen. Igen. Inte för att jag tror att de kommer att göra något, men hur kan de låta ett sånt svin komma undan! Det är ju bara en tidsfråga innan något händer!

Snälla ni, håll koll på era barn när de sitter vid datorn. Det är vanligare än vad man tror.

Läs mer om pedofilen här.
 
                                                                                     bloglovin


Trackback
RSS 2.0 Humor