Orättvist behandlad

När dagen börjar med att man gör sönder favoritglaset. då vet man att det inte blir en bra dag.

Klockan är inte 10 än, men ändå har jag redan hunnit skälla ut en person på telefon, slängt på luren i örat, ringt runt till flera personer för hjälp, och grinat! Grinat så mycket så jag har ont i både huvud o mage nu.

Jag skrev ju häromdagen (se här) om den här atikeln som VF skulle skriva om oss, men att de först behövde få bekräftat från min advokat att det jag säger är sant, så jag pratade med henne igår och hon skulle ringa upp journalisten.
Idag ringer hon och säger att hon inte tänker göra det! Hon vill inte uttala sig till media!

Va fan! Det är ju MITT fall, JAG ber henne att tala om vad som har hänt...ändå vägrar hon! Jag ber henne inte att yttra sig om hennes personliga åsikter, bara att tala om vad som faktiskt hände...men nej då, varför skulle hon ställa upp? Hon har ju inte gjort något för mig under hela den här tiden, och ändå får man inte byta advokat under pågående tvist när man har rättsskydd.

Jag blir så arg så det kokar!!!

Det är ju uppenbart att Tingsrätten gjorde fel när de tvingade mig att skriva på för ett pass, alla myndigheter som VF hade talat med sa att det inte får gå till så. Ändå har det gjort det. Sen vägrar de att erkänna det och säger bara att de inte får yttra sig om enskilda fall...den enda som KAN yttra sig är min advokat, och hon vägrar!

Detta betyder alltså att Tingsrätten får bete sig hur som helst, och kan sen komma undan med det genom att de inte får yttra sig om fallet! Vad gör man då?? Ska man finna sig i att man blivit felbehandlad och hoppas att det går bra ändå? Hur ska man nånsin kunna lita på myndigheterna efter det här?

Fan vad arg jag är!!!

SKRIV PÅ HÄR!


Trackback
RSS 2.0 Humor