Är naket ok?


Gud så löjligt!!

Folk rasar över en bild på Miranda Kerr (Orlando Blooms hustru) som ammar sin son...bilden visar absolut inget mer än lite av hennes bröst, och för övrigt så har hon lagt ut bilden på sin blogg....vill folk inte se den så behöver de inte läsa hennes blogg. En blogg är väl en plats där alla blottar sig, om inte kroppsligt så personligt.

Jag kan inte förstå uppståndelsen över bilden?

Man ser ju i stort sett bara hennes son som ligger vid bröstet...jag skulle själv kunna lägga ut en sån bild. Har sett folk som har urringade tröjor som visar bra mycket mer än så!!!

Här är några bilder på mig som jag tog när jag var gravid...dessa har jag inramade och upphängda på vägen här hemma....e de porr då eller? :)

På ena bilden är jag totalt naken...men man ser ju inget...då spelar det väll ingen roll,,,,eller??
Herregud, man visar ju mer när man är i simhallen ju! 

Tycker det samma om folk som blir helt till sig över att råka se någon iklädd bara bh och trosor...men det är väll samma sak som att se någon i bikini på stranden?? Förstår inte, vad är skillnaden?

Däremot kan jag förstå om folk blir upprörda när en kvinna slänger fram brösten och sätter sig och ammar helt öppet på restaurang och dylikt. Det kan bli lite för mycket.
(Kan även läsa mitt tidigare inlägg om amningsrum här)


    


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina "porrbilder" min vän!! ;-)

2011-01-25 @ 07:40:51
URL: http://lindasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor