Världens finaste kärleksförklaring

Häromdagen skrev jag ett inlägg om att jag skulle ta bort Naomis Dayviews, och efter att ha läst det så blev hon arg på mig. Efter att jag hade pratat med henne om det så ångrade hon sig, och nu har hon lagt ut följande kort och text på sin Dayviewssida...

Min fina flicka ♥

(Bilden hon har valt är från när jag var gravid, därav putande magen :) )



Du,är allt det där jag alltid velat va

Du,du får mej alltid att må superbra
Du är den du är och det är så det ska va
Nått annat vore underligt tycker jag

För jag är den jag e
För att du alltid stått breve
Och stöttat mej genom allt
Som känts grått och kallt

Mamma jag vill bara säga,jag vill bara säga att du kan
Mamma jag vill bara säga,jag vill bara säga att du kan
Göra allt som du vill och sedan en gång till
Mamma jag vill bara säga,jag vill bara säga att jag hjälper till

Du,är ganska cool faktiskt det tycker jag
Du,är lika vacker som en sommardag
Du är som du är,du är liten och käck
Ingen annan är som du,för du är perfekt

Jag är ganska lik dej
Och du har alltid trott på mej
Jag är stolt över vad jag har
En mamma som stannar kvar

Mamma jag vill bara säga,jag vill bara säga att du ger
Mamma jag vill bara säga,jag vill bara säga att du ger
Mycket kärlek till dom som du bryr dej om
Mamma jag vill bara säga,jag vill bara säga
Att jag bryr mej om dej

Mamma jag vill bara säga jag vill bara säga att du e
Mamma jag vill bara säga jag vill bara säga att du e
Underbar du finns alltid här,här mitt framför mej
Mamma jag vill bara säga,jag vill bara säga
Att jag älskar dej <3




För att läsa fler dikter Naomi skrivit till mig, se här

Kommentarer
Postat av: Silla

Så gulligt av henne...



Så söt du är på bilden...



Svar: Ja jag vet inte vem som hade roligast vi eller barnen...

2011-12-03 @ 22:07:56
URL: http://sillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor