Mina julklappar

Jag har ju glömt berätta vad jag fick i julklapp! :)
Som jag berättat tidigare, så köper vi ju bara till två var i familjen, och i år var det min bror och min svåger som köpte till mig.



Utav Michael, min svåger, fick jag detta fina doftljus som han köpte när han var i Egypten.
Perfekt till mig, jag älskar värmeljus och med goda oljor till som luktar gott så kunde det inte bli bättre



Utav Björn fick jag den här....
Vad är då det kan man fråga sig?

Jo, en kudde! Störtskön!!!
Jag kan säga att vi nästan slåss om den här hemma, för alla vill ha den





Den bästa av mina julklappar var ändå dessa örhängena...

Dem fick jag av min älskade Naomi ♥
Hon har varit ute och köpt dem alldeles själv, för sina egna pengar, och valt ut dom speciellt till mig.
Då slår mammahjärtat alldeles extra när det lyste i hennes ögon när jag öppnade det paketet :)



Det var mina klappar det. :)

Vad har ni fått för roligt i era klappar?

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Bea

Gillar kudden x)

2010-12-28 @ 21:05:45
URL: http://beabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor