Får man returnera använd dildo?


I min familj brukar vi dra lott om vem som ska köpa julklapp till vem, eftersom vi är så många och det skulle bli för dyrt om alla köpte till varandra. Så vi köper till 2 var, och lägger ner lite mer tid och tanke bakom de klapparna i stället.
I år har Jonas fått min syster och hennes man som han ska köpa till.

Förra året var det jag som köpte till min syster, då hittade jag den perfekta julklappen till henne! :)

En Willy-avgjutning.

Ja, precis som det låter. Man gör en avgjutning av sin kärestas *blank*, i choklad, och sen kan man äta upp den när suget sätter till. :D

Finns att köpa på teknikmagasinet för den som är intresserad.

I vilket fall som helst, så påminner detta mig om en rolig grej som ett butiksbiträde berättade för mig när jag var inne på Lustens Oas här i Karlstad och letade efter denna julklapp.

Hon sa, att hon en gång hade haft en kund som kommit tillbaka och ville returnera en dildo!!



Hahaha, ja, inte nog med det, utan en använd dildo....

Hennes usäkt?

Jo, den luktade illa!!

TRO FAN DET, HON HADE KÖPT DEN 2 ÅR TIDIGARE! :d

Hahahahahaha!

Ja, det finns då folk till allt...


Vad tycker ni, borde hon ha fått bytt in den mot en ny????

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

dildo

2013-03-26 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor