Mina december-byxor



Äntligen är det december, så jag kan få ha på mig mina byxor igen. Byxorna som jag bara kan ha 1 månad om året, eftersom jag tycker dom e så juliga.

De ä gråa och glittriga, så de passar perfekt att ha varje år på Lucia, med lite glitter i håret. :)

Jag älskar dom byxorna, de är både snygga och sköna, men som mina trogna läsare vet vid det här laget så har jag mina fixa idee´r (se Nåde den som äter i reklamen!) som ingen kan rubba på, och detta är en av dem.

Det bästa är ju att jag aldrig hinner tröttna på dem :D Jag har haft dem i säkert 5 år, men jag tycker lika mycket om dom nu som när jag köpte dom.


(Hjälp vad jag behöver sol! Lik som ett spöke ju! )

bloglovin


Kommentarer
Postat av: världens goaste

Du är ju ur läcker!

2010-12-04 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor