Nåde den som äter under reklamen!!

Alla har vi väll våra speciella egenheter och tvångstankar...vissa små och gulliga, andra knasiga och rent av livsavgörande.

Själv har jag några, en del, som enligt mig själv hamnar i den första kategorin....lite gulliga så där. Men Jonas håller inte riktigt med mig, utan tycker nog snarare att jag borde låsas in och kedjas fast tills jag är frisk?


Behöver jag en sån här?


Helt ärligt så kan jag säga att jag har blivit bättre....förr var jag hemsk! Kunde inte gå och lägga mig på kvällen utan att först kolla igenom varenda liten vrå av lägenheten. Garderober, bakom dörrar, under bord...överallt...ifall att ett litet grönt monster skulle gömma sig nånstans. Jag var även tvungen att släcka alla lampor i en speciell ordning på kvällen, annars skulle nånting hända. Lite såna saker, men det har jag faktiskt kommit över nu.

Det är dock vissa grejer som jag fortfarande har tvångstankar om, som tex att , fiser, det gör man på toaletten (SJÄLVLART) ...detta håller varken Jonas eller Naomi med om (inte Nino heller), så det har vi en del diskussioner om här hemma.

Sen även att när vi ser på tv och ska ha något att äta till...tex popcorn eller godis osv, så FÅR man inte för mig börja innan filmen eller dyl. har startat, och när det är paus så måste man vänta på att det börjar igen. Konstigt? nej, enligt mig är det så, och detta får mina närmsta finna sig i. NÅDE DEN SOM ÄTER NÅGOT I REKLAMEN!

Sen har vi den här bloggen.

Jonas (eller någon annan) får absolut inte titta på när jag skriver!!
Det går bara inte. Ser jag att han tittar på, eller ens ser honom snegla mot datorn när jag skriver, så måste jag sudda ut allt och börja om från början. Varför? Det bara är så. Han får gå ut ur rummet, vända ryggen åt, eller som nu, sitta på en stol och titta åt ett annat håll.

Mycket får han stå ut med min älskling, och det gör han.

Det är kärlek det!



                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

haha skojar du? varför får man inte äta under pausen för? :p

2011-09-08 @ 20:31:15
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Linda aka Javamorsan

Det där med att ingen får titta på när man skriver. Ja sån är jag med. Kan bli helt galen om min man står bakom mig. Han frågade om jag har hemligheter?

Öh nä du kan ju läsa sen när jag publicerat om du vill. Men stå inte och läs när jag skriver!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-09 @ 08:23:12
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: loppan

Ja e precis lika, kan lixom inte skriva om någon står o glor under tiden. Alla har vi väl våra små egenheter, Inge fel i d ju ;-)

2011-09-10 @ 15:49:49
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor