Min dotter har blivit knäpp.

Den senaste tiden har Naomi skrivit allt konstigare meddelanden till mig på facebook. Som härom dagen när hon hade funnit sin talang som hon skrev.
Nu senast igår såg det ut så här:
 
NaomiVi har inge bröd hos pappa.
              Till och med fångar har bröd
              Jag tänker flytta till Davina. Vill du veta varför?
               För hon har bröd.
 
2 minuter senare...
 
NaomiDu är jätte fin mamma!
Jag: Öh? Va?
NaomiJag önskar de va nåt emellan oss..
Jag: Igen....VA?
Naomi: Ja. En vägg.
 
Du är tokig Naomi. Tokig I tell you!

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Hej! Vad ni låter härliga!!! :)
Önskar dig en skön kväll!
Kram Sipa♥

2013-05-06 @ 15:13:50
URL: http://anglarochparlor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor