Bye Bye Blogg

I en månad har jag försökt flytta min domän www.madamehoffa.se till Allt för Föräldrar.
Jag har mailat Blogg.se, som skyllt på allt för Föräldrar, som hänvisat till City Network (där domänen ligger) som i sin tur hänvisat tillbaka till Blogg.se.
 
Hur svårt ska det vara liksom? Jag kan ju inte vara den första som vill flytta min domän eller?
 
Igår ringde jag city networks, som återigen hänvisade till Blogg.se och sa att de måste peka om domänen för att den ska kunna flyttas.
Varje gång jag mailat Blogg.se har de svarat kort och gott, att det är inte deras problem. Om de svarat alls. Idag skrev jag för säkert 10:e gången, att om de inte åtgärdar detta nu så tar jag till rättsliga åtgärder.
Då fick jag svar med en gång:
 
"Jag ber så himla mycket om ursäkt, de har precis gjort om så att vi måste göra ändringarna, jag visste inte om det. Jag tar tag i detta genast"
 
Ska det verkligen krävas att man hotar dem för att de ska hjälpa till?
Jag förstår inte varför jag blivit så illa behandlad av Blogg.se som jag blivit, men en sak är säker.
NU FLYTTAR JAG!
 
Hoppas på att flytten går fort nu, och att ni står ut med eventuella problem som kan uppstå tills allt är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor