Love is in the air

Imorse blev jag och Nino väckta med frukost på sängen av Jonas.
Alla tre låg och drog oss länge och bara myste.
 
Nino tog en tugga på sin macka, sen skulle han krama mig.
 
"Sätt dig upp och ät Nino" sa jag.
"Här e jag, mamma" säger han och klappar mig försiktigt på kinden.
"Ja älskling, jag vet....men sätt dig upp och ät nu."
 
Han tar en tugga till, sen ska han snabbt krypa ner och burra upp sig intill mig igen. Klappar mig på kinden och håller om mig hårt och länge.
 
"Älsklingen min då, vill du inte ha din frukost?"
"Nej, jag vill gosa mamma"
 
♥ Det är kärlek det! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: gizze

Mysigt!

2013-03-10 @ 12:33:06
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

MYS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor