Kasslergratäng

Andra dagen med vabb nu, Nino är förkyld och jättehängig. 
Svårt bara att låta bli att jobba helt när man ändå jobbar hemifrån, blir ändå att man sätter sig och smygjobbar lite. Arbetsnarkoman som man är (hrm, host!)
 
Idag blir det kasslergratäng här hemma, mums! Första gången jag gjorde iordning det vägrade Jonas att smaka, nu älskar han det :)
Receptet ser ni i videoformat här nedanför, men jag måste tillägga en sak som jag missat i videon. Efter tomaterna ska ju sparrisen på!
 
 
Har ni provat receptet? Lämna gärna synpunkter.
 
                             

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh vad kul med en sån video :D Var kom sparrisen in förresten?

Svar: Ja, jag glömde ju den i videon. Dundermiss! :) Den ska läggas på tomaterna, precis innan osten. :)
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2013-03-21 @ 21:09:53
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Emmy

sv;
Aha okej! Då vet jag hur jag ska göra om jag får möjligheten att testa detdär hemma någon gång :D

2013-03-22 @ 22:14:00
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor