Beach 2013

Jonas har gett sig fanken på att han ska gå ner i vikt innan sommaren, så nu är det stenhård bantning som gäller för honom. Träning flera gånger i veckan och nutrilett till både frukost och lunch.
 
Jag själv då, som håller på att gå upp i vikt, kan ju tyvärr inte vara så stöttande som jag kanske skulle önska (hrrmmm)...
Jag måste ju tänka på bebisen. Så på kvällen när han äter en morot och jag mumsar i mig kakor, så är det beisens fel.
 
Eller lunchen. Det är nästan så jag tycker synd om honom. Nästan.
 

 Min lunch                                                                                  Jonas lunch
 

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

det hårda bantingslivet ;)

2013-03-18 @ 16:17:53
URL: http://www.jenniesays.blogg.se
Postat av: Denkillen

vill du bli veckans bloggare ?
i så fall ska du då gå in på min blogg och vara med i tävlingen :)

Du får chansen att synas framför 500-600 läsare om dagen och en widget på min blogg !

www.denkillen.colin.se
//Denkillen


ber om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer !

2013-03-18 @ 18:51:44
URL: http://denkillen.colin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor