Sjukdom och graviditet

Fy vad min blogg har blivit tråkig den senaste tiden. Sjukdomar hit o sjukdomar dit.
Lovar att bättra mig så fort jag får tillbaka min ork, men som det är nu så har jag noll och ingenting i energi och inspiration.
 
Har fått komma hem ifrån sjukhuset nu i alla fall, utan att någon vet vad som är fel. Troligtvis är det en inflammation i hjärtmuskeln, eller så har jag hostat så mycket att jag fått en spricka i ett revben, Vila och sjukskriven i 2 veckor.
 
Vet att ni är många som har frågat om bebisen i magen och har en del frågor, och jag ska svara på det vid ett senare tillfälle, så är ni fler som har frågor så kan ni ställa dem här.
Kan tala om att jag på söndag går in i vecka 10,
 
Nino är glad över att få ett syskon, men helst vill han "äta bebis"

Kommentarer
Postat av: gizze

Ja se till att bli frisk nu...Vila vila vila...och promenader när du orkar :)
Låt mannen "slita" i helgen :)
Kram

2013-01-18 @ 19:54:21
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Ingrid - Blivande tvåbarnsmamma

Usch vad tråkigt att det händer så mycket dåligt med din hälsa på en gång :( Se nu till att vila massor och bara ta hand om dej!

Jag tänkte fråga om du skickat den där goodiebagen jag vann här hos dej. Det är absolut inte bråttom och det spelar mej verkligen ingen roll om det dröjer ett bra tag till, bara du blir frisk! Anledningen till att jag frågar är att vår brevbärare inte är särskilt noggrann med paket och avier, och grannarna bryr sig inte heller om att bara lägga in avier i rätt fack ifall de råkat få den. Men som sagt, det får dröja hur länge som helst! Ville bara kolla så att den inte tappats bort eftersom man aldrig vet med honom :) Krya på dej nu! Kram!

Svar: Tack för att du har haft sånt tålamod med förseningen!Tyvärr kan jag inte skylla på din brevbärare utan det är helt och hållet mitt fel som legat sjuk och inte orkat skicka iväg den. Jag är jätteldsen för det! Nu har jag i alla fall lagt den på lådan så du bör ha den imorgon eller på torsdag :) Hoppas du blir nöjd. Kram!
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2013-01-18 @ 21:15:15
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: anna

Håller tummarna för att du ska bli frisk nu. Kram

2013-01-18 @ 21:15:33
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Emely Tuväng

Oh, hosta sönder ett revben är inte skönt! Kanske kan det vara det.. vilket fall som helst så se till att vila nu, så du blir bra!!

Kram!

2013-01-18 @ 22:17:32
URL: http://www.emssan.blogspot.com
Postat av: Enfrusdagar

Vilken kul blogg jag ramlade in på här.
Grattis till tillökningen.

2013-01-21 @ 21:14:45
URL: http://enfrusdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor