Sanndröm?

Vilken tur att jag äntligen blivit frisk så att Nino kan få bli sjuk.
 
Jag är ju ganska (läs väldigt) lättpåverkad när det gäller mina drömmar, så när jag väl somnade till med en skållhet Nino brevid mig så ledde till att jag drömde något.....ja, kanske lite märkligt......
 
I drömmen skulle jag helt enkelt bränna bort Ninos kläder när han hade dem på sig, vilket i sin tur ledde till att hela Nino började brinna och till slut gick han runt med bara ett svart skelett utan skinn. Som tur var visste Jonas hur man skulle fixa det så han blandade till nytt skinn av lite mjöl och vatten.
 
Ingen normal dröm kanske, men jag har aldrig utgett mig för att vara normal heller.
 
Ungefär så här såg Nino ut i min dröm. Måste medge att jag är killergrym på att måla streckgubbar i paint!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor