Tävla om deckarspel

Gillar ni att se på deckare och att lösa mysterier?
 
I så fall är det här tävlingen för dig.
Här kan ni vinna ett deckarspel till PC:n gjord av Liza Marklund.
Spela själv eller tillsammans med en vän, använd dig av finkänslighet, list och skarpsinne för att lösa fallet. Du får undersöka brottsplatser, säkra bevis och förhöra vittnen.
 
Flera timmars spänning som du kan vinna genom att följa spelreglerna nedan.
 
 
För att vara med och tävla:
* Gilla detta inlägg på facebook.
* Kommentera sen här med att du är med.

För extra chanser att vinna:
* Lägg till mig på Bloglovin och gilla inlägget där
* Länka till tävlingen på din blogg eller facebook (med bild)
 
Tävlingen pågår till den 15 mars
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Kommentarer
Postat av: Frida Bergner

Jag vill vara med och tävla!! ♥

Gillar din sida på FB i mitt namn: Frida Bergner.

Följer dig via bloglovin redan, Gillar ditt inlägg där i mitt namn: Frida Bergner.

Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner.

Postat av: Anja

Gillar din sida sedan tidigare. Gillat inlägget. jag vill gärna vara med och tävla!

2013-02-25 @ 20:18:11
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/25/deckarspel-153/

2013-02-25 @ 21:45:22
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Heidi Larsson

Jag är med! Gillat tävlingen på fb!

2013-02-26 @ 09:50:39
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Oj! :) Ja absolut spännande så vi får se hur det går med allt. Visning på söndag och tisdag och sen får vi se om någon lägger bud! :)

2013-02-26 @ 11:38:02
URL: http://www.sojka.se
Postat av: ann-sofi

jag vill vara med och tävla

2013-02-26 @ 19:29:58
Postat av: Felicia

Jag är absolut med och tävlar. Dock hittar jag inte på Facebook men om du länkar till min mail. Så ska jag gilla!

2013-02-27 @ 15:12:40
Postat av: Göran karlsson

Gillade Liza Marklunds tv serie och mitt favvo avsnitt var "studio sex" skulle vara intressant att spela spelet

2013-03-02 @ 09:52:53
Postat av: Alicia Frank

Gillat inlägget. Är helt tokig i den typen av spel och håller tummar och tår!

2013-03-05 @ 16:11:00
Postat av: Annika Nilsson

Jag vill vara med!

Jag gillar inlägget på FB (Annika Nilsson)

Jag har även delat tävlingen på FB! https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/activity/325340084236158?og_perm_src=OPEN_GRAPH_SINGLE_STORY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor