Otroligt besviken

Jag trodde inte att jag kunde bli mer besviken över de flyttade förhandlingarna än jag redan var....fram tills idag.
 
Idag insåg jag att de datum de satt ut nästa förhandling till krockar med det datum vi köpt biljetter till Justin Bieber konserten.
Naomi kommer att bli så besviken!!
 
Det sjuka är att jag kände det på mig. Jag sa det till Jonas redan innan, att det säkert kommer att krocka. Men av alla dagar på året så tror man ju inte det är sant.
 
Nu blir det till att sälja biljetterna, avboka hotellet, och hoppas till gud på att vi hittar nya biljetter och ett ledigt hotell för dagen efter förhandlingen.
 
Annars har vi en väldigt ledsen tjej här hemma.
 
Vet ni någon som är intresserade av att köpa? 2 biljetter 22 april sektion C21 rad 6. Pris 3 500:-

Kommentarer
Postat av: Lilli Nyfiken - Småbarnsmama!

Men! Det är ju bra typsikt att det skulle hända!

2013-02-17 @ 17:47:46
URL: http://curiousme.blogg.se
Postat av: Greta

kostar dom 3500 styck? :)

2013-02-17 @ 18:56:41
Postat av: lovisa

hej åsa! skickade nyss ett mail till dig om intresse till biljetterna, glad för svar :) ha de bra!

2013-02-17 @ 19:00:05
URL: http://lovis-a.devote.se
Postat av: claudia

Hej jag är intresserad av att köpa biljetterna. Du kan gärna mila mig om dom inte har sålt dom redan. :)

2013-02-17 @ 19:06:20
Postat av: Matilda

Hejjj ååå käre gud att jag såg din blogg vart kan jag få tag på dig att köpa dom jag skulle bli överlycklig för min kompis har vart så himla ledsen och hon vill verkligen få tag i jb biljetter SNÄLLLA VART KAN JAG NÅ DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-02-17 @ 19:11:50
URL: http://tildisz.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna

Nä fy vad tråkigt:-( så jävla orättvist

2013-02-17 @ 19:31:59
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Jennifer enström

hej jag vill gärna kköpa biljetter,vill se justin bieber ,har aldrig träffat han,snälla

2013-02-17 @ 19:50:50
Postat av: Jennifer enström

mina kompisar och jag är super ledsna ör vi vill se justin bieber fast vi har inga JB biljetter ,vill köpa av dej,hur nåår man dej? vi skulle bli överlyckliga om vi fick köpa av dej

2013-02-17 @ 19:53:02
Postat av: Jennie & FrökenFlis

men nej :( det är ju bara inte sant, förstår din besvikelse, att dom ska hålla på och skjuta upp hela tiden, och dessutom måste ni avboka något så skoj. Hoppas de löser sej <3
stor kram

2013-02-17 @ 21:41:04
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Anonym

bara så du vet så är det i princip omöjligt att få tag på nya biljetter, så det skulle nog vara lättare att flytta förhandlingen

Svar: Hahaha,,,,ja, de skulle nog bli väldigt glada om jag ringer upp och säger att jag behöver flytta förhandlingen pga att jag ska på en Justin Bieber konsert :) För den delen finns det mängder av biljetter på Blocket.
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2013-02-17 @ 22:29:40
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Nää, va typiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor