Marielles Kök-Tårtutmaningen

På festen igår så var det med en tjej som är jätteduktig på att göra tårtor av alla dess slag.
När vi satt och diskuterade vad vi skulle hitta på för kul nästa gång vi ses, så föreslog jag en Baby Shower för mig till sommaren.
 
Då blev Marielle eld och lågor, för hon hade sett en tårta som hon ville testa göra som skulle passa perfekt till en babyshower.....
 
Men jag vill ju inte göra det för lätt för henne, utan jag beställde en sådan ni ser på bilden nedan, fast när man skär i den så vill jag se en bebis där inne i magen. Får se om hon lyckas ordna detta, i så fall utlovas bildresultat här på bloggen. :)
 
Fast lite skraj är man ju att det ska bli samma rabalder som det blev om den här tårtan, kommer ni ihåg det?
 
För övrigt tycker jag absolut att ni ska gå in och gilla Marielles Kök på facebook, och inspireras av alla fantastiska bilder hon lägger upp på sina mästerverk. Kanske även passa på att göra en beställning också?

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

det min vän blir ingen dålig utmaning för henne ;)

Men superduktig verkar hon va!

kramar

2013-02-24 @ 21:44:07
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: anna

oj vilken cool tårta:)

2013-02-25 @ 08:45:14
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Ja, det lär ju bli en riktig utmaning :)

Postat av: Marielle

Men va tusan detta har ju jag missat Åsa!!!
Tack för de fina orden, smider planer förfullt på din tårta. Vi måste bara få till ett datum :)
Kram

2013-04-25 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor