Lika lång väg tillbaka.....eller inte?

I och med att vi hade gjort ett överflöd av smörgåstårta här hemma igår, så ringde jag mina föräldrar och frågade om de hade lust att komma hit och äta middag med oss.
 
Då får jag samma svar av mamma som jag alltid får när vi bjuder hit dem på middag.
 
"Njaaee.....det är så långt att åka bara för att äta mat. Men ni kan väl komma hit istället så lagar vi iordning nånting gott här?"
 
Alltså, jag vet inte om hon lever i ett parallelt universum eller nåt, men i min värld är det lika långt för oss att åka dit som det är för dom att åka hit.
 
Nej. Det är inte mamma på bilden.
Men hon vill inte vara med på bild så då la jag ut en på vår gamla vovve Sharona istället.

Kommentarer
Postat av: gizze

Men....Hallå där lilla mamman....klart ni ska åka "så långt" bara för att äta!
Umgås kan man göra också!

Min mor kör med glädje hit bara för lite mat! Hon är dryga 72 och gasar järnet :) Alltid lika kul att ha henne här :)

Och Åsa...Kör ni till mor och far....så kan ni ju kika in nån gång...Ni får ta röran som den är här :)
Gizze

2013-02-15 @ 13:44:39
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Anna

Ja det borde ju va lika långt:-P vilken superfin hund:-) kram

2013-02-17 @ 15:11:56
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor