En äkta fredagsfräckis

Jag hade inte tänkt berätta detta, men eftersom det är fredag så får jag väl bjuda på att jag säger lite dumma grejer ibland.
 
Förra fredagen var vi i simhallen, och efter vi hade badat färdigt satt jag och Naomi och hennes kompis ensamma i bastun. 
Plötsligt frågar Naomi:
 
Naomi: Du mamma, jag måste fråga en sak.....varför har gamla tanter alltid så hängiga bröst?
Jag: Ja men det blir så när man blir gammal vet du. Allt hänger ju då, både bröst och skinn o så......
 
Hon blir tyst och funderar en stund, innan:
 
Naomi: Ja, det stämmer kanske.....men killars snoppar hänger ju alltid.
 
Och ni vet det här med att prata innan man tänker? Ja, jo, jag är ganska bra på det, så innan jag tänkte mig för så utbrister jag:
 
"Det är ju inte riktigt sant, för om de alltid hade hängt så skulle inte du ha suttit här idag."
 
 
Låt mig säga att jag hade två stycken väldigt fnissiga 11-åringar efter det. 
 
Det här med att tänka innan man talar har jag aldrig riktigt lärt mig....
 

Kommentarer
Postat av: gizze

Hahaha...du är väl för go ;) Klart de skratta.....

2013-02-22 @ 20:07:27
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor