"Du förtjänar att dö långsamt i Aids, din jävla slampa"

När ändå resten av Sveriges kvinnor delar med sig av sina anonyma mail från näthatare, så kan jag dela med mig av ännu ett jag fått genom årens gång. Detta hade jag nästan glömt bort, tills allt det här kom på tal i varenda tidning. 
Nu får ni läsa det också.
 
"Du får hästar att skälla och hundar skenar,
du är sånt man hittar när man vänder på stenar.
Och där går du och tror att du är populär, 
men egentligen tycker vi alla så här,
Man häpnar varje gång man minns,
att en sån som du överhuvudtaget finns.
Man får en krypande känsla av att inte längre trivas med att kalla sig människa
Du liknar inte nåt
Även om man mäter i elefantmannen-mått!
Jag skulle hellre låta hulken gå lös på min pung med en hovtång
än att tänka ditt namn en ända gång
DU GER ORDET "äckel" EN LÄGRE MENING
Kort sagt, du förtjänar att dö långsamt i Aids,
jävla slampa, hahahaha......-luften du andas"
 
Jag behöver väl inte tala om att det var i samband med vårdnadstvisten jag fick det här, men jag kan däremot nämna att jag vet mycket väl vem....eller VILKA det är som har skickat det. Inte så svårt att lista ut när personen i fråga inte döljer avsändare.
 
I mina ögon säger ett sånt meddelande mer om personen som lämnat det än om den som tar emot det.

Kommentarer
Postat av: anna

fy vad vidrigt!!!!!Usch vilka äckliga jävla människor. ja et säger verkligen mer om dom. kram till dig

2013-02-10 @ 19:55:00
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: gizze

Fruktansvärt...Men vi vet ju redan: Dårar finns. Kram

2013-02-10 @ 20:45:06
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: The one and only Nettan

Usch. Får rysningar över hur otroligt idiotiska människor det finns. / Nettan

2013-02-10 @ 21:13:08
URL: http://www.rosadrakar.blogspot.com
Postat av: Ida

Detta kan inte en människa ha skrivit! Fyfan så vidrigt fruktansvärt!

2013-02-10 @ 22:20:27
Postat av: Emma

Men fy fan! Finner inte ord!

2013-02-10 @ 23:13:04
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Men va? Jag fattar inte att man ens kommer på tanken att skriva såna grejer till en annan människa...

Postat av: Elisabeth M

Författat av en sjuk hjärna.

2013-02-13 @ 21:55:04
Postat av: Camilla

De har lagt tid på att rimma iaf, imponerande att de lyckats så pass! jag menar, för ngt annat vett verkar de inte ha i skallen!

2013-04-05 @ 16:05:07
URL: http://camster.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor