Och när jag tappat den är jag en gammal tös......

Idag har jag äntligen lyckats släpa med Naomi till tandläkaren för att rycka en tand.
 
"Kan du blunda lite så det inte råkar droppa i ögonen från sprutan" bad tandläkaren Naomi, och tur var nog det, för sen drar hon fram den största spruta jag nånsin sett!
 
Tjoff tjoff så var tanden ute, och jag är megastolt över min duktiga tjej.
Även fast hon nu går runt och pratar kinesiska. I alla fall låter det så när hon försöker säga något och kinden är stor som en tennisboll....
 
Schaa schänscher insche minsh schinsch (översättning: jag känner inte min kind)

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

hon kanske myntar ett nytt språk nu när on varit hos tandis ;)

2013-04-11 @ 17:36:20
URL: http://www.jenniesays.blogg.se
Postat av: Svärmor

Vilken duktig tjej!! Måste bli lite extra veckopengen det väl!?

2013-04-12 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor