Gripa efter halmstrån

Första dagen avklarad.
 
Kan inte svara på hur det gick, för det är svårt att säga, men jag mådde bättre än förväntat. Var så nervös att jag skulle bli illamående eller så därinne, eftersom jag vanligtvis har hemsk hjärtklappning så trodde jag det skulle bli värre än vanligt, men det gick bra. 
 
När jag blev förhörd av motpartens ombud, så sa hon:
"Du säger att Naomi alltid har en massa frågor och funderingar när hon kommer hem ifrån sin pappa,.....men som du vet så läser jag din blogg och jag har ett inlägg här ifrån oktober 2012 som jag gärna skulle vilja läsa upp."
 
Och så läser hon upp detta inlägg som heter Tjöta.
 
"Detta enligt mig låter inte som en flicka som har en massa såna tankar som du beskriver"
 
Öhhh.....Nånsin hört talas om ironi, fru advokat?
Bara för att jag skrev ett sånt inlägg en dag i oktober, så betyder inte det att hon kan ha sagt något helt annat någon timme senare. Eller dagen efter. 
Så skrattretande med vissa av deras bevis. Men det bjuder jag på.
 
Idag har jag en väldigt glad och stollig tjej med mjölkmustasch här hemma. Antar att denna bild betyder att Naomi aldrig har varit ledsen då eller, för hon är ju glad på bilden.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt att du slapp må dåligt där inne.
Men vad är det för en advokat? Min reaktion var att börja skratta! Är hon sann? Hur i hela helvete kan hon referera till det?! Skrattretande.

Hoppas ni får sova gott inatt! Kram!!

2013-04-22 @ 21:19:45
URL: http://www.ettnaturligtvis.wordpress.com
Postat av: Madde

Refererar den advokaten till det, så har de verkligen inte mkt att komma med!!!!
Tänker på dig i morgon tisdag också!
Kram M

2013-04-22 @ 23:08:05
Postat av: Jenny

Wow, både ologiskt och irrelevant på en gång. Det är ju ungefär lika begåvat som att säga: 'Jag såg att du skrev att du varit magsjuk men du verkar ju inte vara typen som blir sjuk eftersom du varit frisk så många andra dagar.' Och att antyda att Naomi inte är negativt påverkad av situationen är ju så urbota korkat! Det GÅR ju inte att hävda eftersom det vore mänskligt omöjligt för flickstackarn att INTE känna oro och ångest över det hela. Håller självklart alla tummar och tår för er även idag!

2013-04-23 @ 08:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor