Efter 2 jobbiga dagar väntar.......

Gud vad jag har sovit gott inatt!
 
Efter 2 nästan sömnlösa nätter och 2 långa ansträngande dagar så var jag helt slut.
Har ingen aning om hur det har gått, i slutändan hänger ju allt på nämndemän och domare, men domen kommer om ca 2 veckor så det är bara att vänta och hoppas på det bästa.
 
Jag tänker skriva mer så småningom, men vill samla tankarna lite först. Har ni frågor så ställ dem gärna så ska jag försöka svara så gott jag kan.
 
Nu är det bara att ladda om och dra till Stockholm. Ikväll väntar tjejkväll med Naomi på Justin Biebers konsert i Globen!
 
Naomi är dressed for success......eller?

Kommentarer
Postat av: gizze

Sömnen är så viktig! Han nu en toppenkväll och var rädda om er! Kram Gizze

2013-04-24 @ 10:17:32
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Josef K.

Hur kändes det hos dommaren och nämndemännen då?

Svar: Oj, svårt att svara på.Har ingen aning faktiskt....man är ju så inne i allt när man sitter där så jag tänkte inte så mycket på hur de verkade, men de är säkert så skickliga också så de inte röjer något om vad de tänker.

Får bara hoppas att de går igenom bevisen och förhören grundligt och fattar rätt beslut.
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2013-04-24 @ 10:23:02
Postat av: Jenny

Antar att nämndemännen och domaren var där under hela rättegången? Eller hur fungerar det? Är de inte känslomässiga idioter så måste de ju bara förstå vem Naomi är tryggast med! Givetvis en klen tröst innan domen faktiskt är avklarad, men jag tror på dom till er (NAOMIS) fördel!

2013-04-24 @ 11:50:48
Postat av: Madde

Koppla bara av nu med Naomi i kväll. Ett bra o trevligt sätt att renska skallen på :) Håller tummarna för att det fixar sig med domen.

2013-04-24 @ 13:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor