Dan före dan.....

Känner att bloggen har blivit ordentligt lidande de senaste dagarna, har haft så mycket annat så jag knappt hunnit uppdatera någonting..men ni får nog tyvärr stå ut med det i några dagar till tills allt är över.
 
Ska försöka informera er så gott jag kan under dagarna i rätten, men vill inte skriva för mycket än eftersom pappans advokat har en förmåga att vända på allt jag skriver så att det ska bli till deras fördel. 
Som i somras när jag skrev att jag saknade Naomi när hon var i USA, det ska hon använda som bevis....enligt henne betyder det att jag inte tänker låta Naomi åka till USA igen om jag får ensam vårdnad. 
 
Det har jag ju aldrig sagt! Tvärtom, visst får hon åka. Jag känner mig ju tryggare med att släppa iväg henne om jag har ensam vårdnad. 
 
Nåja, om några dagar är allt över och då kan vi återgå till det normala igen. Under tiden hoppas jag ni stannar kvar och stöttar mig så där bra som bara ni göra, mina underbara läsare! 
 
 
Hann i alla fall med en tur till tivolit idag med Nino, så han fick åka lite karuseller.
Här bredvid en vettskrämd mamma som avskyr såna billiga åkattraktioner.

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Håller ALLA ALLA ALLA tummar! Och skit i bloggen!!!

2013-04-21 @ 21:54:15
URL: http://www.femme.se/fnulan
Postat av: Madde

Styrkekramar! Massor !!!

2013-04-21 @ 22:00:49
Postat av: gizze

Håller tummar och tår! Styrkekramar från mig..Gizze

2013-04-21 @ 22:03:05
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Ida

Vi håller självklart tummarna!!
Å tänker på dej! Håller med, skit i bloggen!
Fokusera på er istället. Lycka till!
Styrkekramar!!

2013-04-21 @ 22:20:12
URL: http://www.ettnaturligtvis.wordpress.com
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Jag håller tummarna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor