Byta bloggportal

 
Tänkte bara meddela om att jag nu har bestämt mig en gång för alla att jag ska byta bloggportal.
Jag har velat fram och tillbaka om detta länge nu, typ sen Blogg.se ändrade om för ganska exakt ett år sedan.
Men det som hände häromdagen med kodmallarna var droppen för mig. Och ingen hjälp får man heller.
 
Så så fort allt är klart så flyttar jag för gott, under tiden kan det bli ganska rörigt men jag hoppas ni har tålamod och följer med mig till nya portalen hos Allt För Föräldrar. http://blogg.alltforforaldrar.se/madamehoffa/
 
Alla som följer mig via Bloglovin flyttas automatiskt med dit när domänen är flyttad, facebook kommer också att flyttas dit.
 
Hoppas ni står ut med röran!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Självklart så följer jag dej Åsa! ;)

2013-04-18 @ 11:45:28
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Klart jag hänger på :)

2013-04-18 @ 20:30:22
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Jag hänger på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor