Vad innehöll paketet???

Jag kan säga som så här....ingen utav er gissade rätt. Mina 1000:- stannar hos mig.
För att ni ska förstå innebörden av paketet, så måste jag först  berätta en liten kort historia.
 
Det var en gång....2 små syskon som hette Björn och Åsa. Björn var 2 år äldre än Åsa, och fick alltså lov att göra saker innan Åsa fick det. Åsa tyckte inte detta var så roligt (lets face it, jag var ju ändå mognare än honom)
Så från den dagen Björn fyllde 6 år, så fick han alltså lov att börja äta jordnötter. De vuxnas godis! (vi hade 6-årsregel hemma hos oss) 
Åsa tjatade och tjatade på Björn att hon skulle få smaka. "Snälla, bara EN ENDA!"
Men nej. Björn var stenhård. "Du får vänta tills du blir äldre Åsa. Du är bara en liten skit än så länge"
Så till slut, efter mycket tjat så lyckades jag...öh....Åsa.....tjata hål i huvudet på Björn, så han jag gick med på att: "Ok. Du kan få den lilla lilla kärnan som håller ihop nöten då"
Så där gick Åsa....som en svans efter Björn....och åt de små kärnorna som han delade med sig utav, om han var på humör.
Nöjd och belåten.
 
Så vad kunde jag ge min bror när han fyller år?
Jo, jag ville ju ge lite tillbaka. Så han fick en hel hög med jordnötskärnor.
 
Björn var lite krasslig idag....men nu är han frisk som en nötkärna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis-tävla hos mig !

hahaha, den perfekts presenten! ;)

2012-09-26 @ 22:49:02
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Anna

Ha ! Där fick han på nöten!

2012-09-27 @ 13:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor