Relaterade inlägg

Jag behöver designhjälp!
 
Jag har tidigare haft en widget med relaterade inlägg på min blogg, men efter att de ändrade Blogg.se så har den försvunnit. (vet ej om det berodde på det men det var i samma veva?)
 
Nu har jag försökt med allt för att få tillbaka den, men det går inte?
Jag har kikat på Designa Din Blogg och följa hans anvisningar, och även testat att göra som en av kommentarerna under skriver att man ska göra, men det går ändå inte.
 
Jag har mailat Fixa Din Blogg 2 gånger utan att få den hjälp jag behöver, jag mailat Blogg.se men de vägrar hjälpa till.
 
Om det finns någon där ute som vet hur man gör, så vore jag oerhört tacksam för hjälpen!
 
En sån här är det jag menar.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: okeej nice du får gärna länka tävlingar hehe tkr de är jobbigt att leta :D

Svar: Båda tävlingarna finns länkade längst upp på högersidan i bloggen :)
Madame Hoffa

2012-09-06 @ 18:33:42
URL: http://eemma.spotlife.se
Postat av: Eriiza

Har inte heller hittat en lösning på problemet.
Är i samma situation som du, har du hittat en
lösning sedan du skrev detta inlägg?

Svar: Nej, inte nåt? Du får gärna höra av dig om du lyckas lösa det ....
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2012-10-01 @ 15:35:26
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Nopp, gjort allt jag kan.
Alla "tips" jag sett, men utan att lyckas.
Men det verkar som att det är fler med detta
problem, särskilt efter nya blogg.se
Jo, det skall jag, du får också höra av dig! =D

2012-10-02 @ 23:36:39
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor