Ni får välja

I lördags gjorde vi iordning porterstek här hemma, och ända sen dess har den här grytan stått i diskhon.
Det är en sån där jobbig gryta som inte går att diska i maskin, och varken jag eller Jonas orkar ta tag i att diska den.
 
Vi plockar undan allting utom just den, och sen går vi där som katten kring het gröt utan att låtsas om den.
Hoppas på att den andra ska tröttna på att se den där och till slut diska den. Jag börjar tro att det aldrig kommer att hända.
 
Så nu får NI välja.
Vem ska diska-Jag eller Jonas?
 
Båda hjälpte till med maten, så tyvärr kan ni inte gå på den enkla linjen.

Kommentarer
Postat av: gizze

Men herregud, jag äger inte ens en diskmaskin, har ingen karl, men har däremot haft åtta-tio dagbarn förr, och ofta gäster....
Spring till grytan nu!

Svar: Antar att det var Jonas den kommentaren var ämnad till? ;)
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2012-09-25 @ 20:28:28
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: gizze

Hahaha, nej faktiskt till dig,,,din blogg och du har väl haft en så bra dag idag.....eller :-)

2012-09-25 @ 21:33:25
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor