Ler & Långhalm

Nackdelar med att ha 2 barn som står varandra väldigt nära.
 
1. Nino tar efter allt- ALLT Naomi säger.
Igår rasade en hylla ner så krukan som stod på hyllan gick sönder. Naomi kom springande och hennes första rekation var:
"-Oh Shit!"
 
Ni kan ju tänka er hur det såg ut när lilla Nino 2 år kom spingandes efter i sin blåa smurfpyjamas och stannar upp bakom sin syster och skrek:
"-OH SHIT!!!"
 
 
2. Jag tror de kan läsa varandras tankar även när de sover.
Inatt låg Nino mittemellan mig och Jonas i sängen eftersom han var lite sjuk. Mitt i natten pratar han i sömnen och säger:
"-Naomi. Kom Naomi. Kom!"
 
Precis då öppnas dörren och Naomi kommer in i sovrummet för hon var mörkrädd. (Eftersom vår säng var full fick hon lägga sig i Ninos resesäng, tänk er gärna den synen)
 
 
 
3. Naomi kan ha förvandlat Nino till bög. (om man nu kan se det som en nackdel)
När Nino försökte sno Naomis kudde med Justin Bieber på, så försökte Naomi hidnra honom.
"-Nej, det är min kudde. Min älskling!"
 
"-Nej! Min Justy Bibbe!"
 
Vadå hjärntvättad unge??
 
 
Ler & Långhalm, Bill & Bull, Humle & Dumle

Kommentarer
Postat av: mysan

Kom ihåg att du är fin precis som du är ♥

2012-09-13 @ 19:57:48
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: Fnulan

Mina barn är nära ibland, och det är när jag skäller---

2012-09-13 @ 22:30:29
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan
Postat av: Lizz~

Måste bara säga hur bra din blogg är! Den är awesome!
Blev även väldigt glad då jag såg din kommentar hos LD, du är riktigt klok! Blev mörkrädd när jag läste alla kommentarer ( angående vardagsrasism).

2012-09-13 @ 23:55:54
Postat av: Nathalié - Äntligen Gravid <3

hiihi vad gulligt ju ;)

2012-09-14 @ 07:25:30
URL: http://yarp.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, riktigt kul det där med kudden =D.

2012-09-14 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor