Han vill ligga med alla

Jag måste bara klargöra en sak, en gång för alla.
 
Jag vet att barn tar efter sina föräldrar i mycket som de säger och gör, men inte allt.
Vissa saker lär de sig från kompisar, dagis eller tv. Som tex det nya Nino har börjat med. Det har han inte lärt sig från mig, jag lovar!
 
Det är nämligen så att varje gång någon kommer och hälsar på, vem som helst, gammal, ung, släkting, en kompis, en anställd, eller precis vem som helst, så går Nino fram till denna person, tar den i handen och drar med den in i vårat sovrum.
 
Jag vill alltså poängtera, ännu en gång, att detta INTE är något han har lärt sig utav mig.
Det måste vara ifrån dagis.
 

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Hahaha, nej det tror jag inte att han fått från dig ;D

2012-09-14 @ 13:11:24
URL: http://finafrun.se
Postat av: anna

hahaha, vad lär dom ungarna på dagis egentligen:P

2012-09-14 @ 17:11:29
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor