För och nackdelar med Blogg.se

Som jag har tjatat om ett tag så funderar jag på att byta bloggportal.
Problemet är bara att jag egentligen VILL stanna hos Blogg.se, då jag varit här så länge och kan det mesta.
 
Fördelar med Blogg.se:
Jag kan sidan och har lätt för att ändra i kodmallar, jag är inarbetat här, man kan lägga in egen reklam, mm
 
 
Nackdelar med Blogg.se:
De har tagit bort topplistan på förstasidan vilket gör det svårt för oss småbloggare att synas, relaterade inlägg widgeten går inte att lägga till, sms-bloggning fungerar inte,  gillar inte nya kommentarsfunktionen, mm  mm                                                                                                   
 
Nu vill jag ha ER hjälp med att bestämma hur jag ska göra, så snälla, alla ni som läser min blogg, rösta här nedanför  på vad ni tycker jag ska göra.
 Ni kan självklart vara helt anonyma, men vill ni lämna en kommentar och förklara varför ni tycker som ni gör så vore jag väldigt tacksam.
 
Kika gärna på min blogg på Myshowroom för att jämföra.http://madamehoffa.myshowroom.se/
 
 

Omröstningen Vart ska jag blogga? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa en egen folkomröstning!


Kommentarer
Postat av: R - Svartvit poesi, teckenspråk, norrland och humor!

jag håller med, men kan inte ge dig nå tips då jag är i samma val och kval.

2012-09-19 @ 20:21:15
URL: http://ovitaskor.blogg.se
Postat av: Annellisaa

jag har själv känt så ett tag men nää, inte kan jag lämna blogg.se

men jag tycker det är synd att dom klyddar så himla mycket nu men man kan ju alltid hoppas att dom fixar de

2012-09-19 @ 20:56:32
URL: http://annellisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor