Tjöta

Varje gång Naomi kommer hem från sin pappa och vi sitter i bilen på väg hem från skolan, så frågar jag henne hur hennes vecka har varit. Jag ångrar det alltid så fort jag har frågat det.
Varför?
 
Naomi tar ett djupt andetag, och sen:
"Jagharlektmeddavinaochviharvaritpåbadhusetochsenlektejagmedangelikaochrasusochalbinochmagnus ochvivarpåskolgårdenochsenringdesandraochvimöttehenneochdåsamagnusattdavinahadesagttillhonoma ttrasmushadegåtttillskolgårdenochsengickvividaretilllekaprkenochdåsaangelikaattvetduVAD? dåsapappaattdetfickjagintmensägintedettillhonomförjagfårintedetmenfrökenvilleinteattviskullegörasåochs ensovjagochsågickjagutibadrummetsensaashleypåskypeatthonvilleprataochsensovjagblablablablabla" 
 

Och ja. Så fortsätter.Hon stannar bara för att andas var tredje minut eller nåt. Typ idag, efter 3 dagar, börjar det avta. Eller så är det mina öron som blivit bedövade kanske?
 
Tur att hon e så go.

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

haha, va härlig du är! :)

2012-10-25 @ 14:22:06
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, underbart!

2012-10-25 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor