Pssst-Mitt eget forum

Har ni tänkt på att i alla sociala medier så förkortar vi saker mer och mer.
 
Först hade vi bloggar, där folk skrev långa inlägg. Sen fick vi twitter där man bara skulle skriva en mening typ. Sen kom Instagram och där är det bara en bild (som säger mer än tusen ord).
 
Därför har jag en revulotionerande ide'!
Jag ska starta ett nytt forum, där man bara får skriva förkortningar. 
 
Typ: BTW, LOL, OMG, JVVDGFS (Jag vet vad du gjorde förra sommaren) NSVÅTAOHS (Nu ska vi åka till affären och handla strumpor) 
 
Jag ska döpa den till Psst. Blir större än Twitter.
 
 
Erkänn att jag har bra idee'r? Typ den här, och sen har ni den med remouladsåsen. Bara en tidsfråga innan jag blir miljonär.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jääättebra ideer, det tycker iallafall en person eller hur? Du! ;-)

2012-10-12 @ 17:13:09
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor