Jag älskar Pernilla Wahlgren!

Jag satt och lyssnade på när hon gästade radion imorse, och jag skrattade hela tiden.
Äntligen en människa som gör bort sig mer än mig!!! Helt underbart.
 
En sak berättade hon som jag kände igen mig i så väl.


Hon hade varit på en italiensk restaurang där hon kände ägarna, och när hon fick syn på frun i familjen tänkte Pernilla att antingen har hon gått upp i vikt eller så är hon gravid.
Efter att ha pratat en stund sa frun "Har du hört att vi ska få tillökning?
"-Ja men herregud! Jag tänkte det när jag såg dig. Herregud vad smällfet du är, du måste vara gravid!"
Frun tittade på henne och sa sen:
"-Öh, nej, vi ska köpa en ny restaurang...."
 
 
 
Jag gjorde en liknande grej en gång.
Träffade en bekant som jag visste skulle ha barn vilken dag som helst. När jag fick se henne gick jag fram och klappade henne på magen och sa:
"Nu är det väl dags vilken dag som helst va?"
Hon tittade på mig och sa:
"-Öh, jag fick för drygt en vecka sedan. Hon ligger där borta i barnvagnen"
 
 
 
Så tack Pernilla! Tack för att jag inte är ensam!

Kommentarer
Postat av: gizze

Hahaha.. nu fick jag skratta gott :)
Ha en fin dag!
Gizze

2012-10-23 @ 09:20:38
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor