Bortbytingen

Igår kväll blev jag riktigt orolig för en stund. Jag trodde att Naomi kanske hade blivit bortbytt på BB!
 
Jag: Vill du att jag väcker dig imorgon när jag kör Nino till dagis eller vill du sova?
Naomi: Du kan väcka mig, jag gillar att gå upp tidigt på morgonen.
 
SAY WHAT???!!!!!
 
Det kan inte vara mitt barn tänkte jag. 
Men imorse när jag skulle väcka henne drog hon täcket över huvudet:
"Tyst. Jag vill sova"
 
PUH! Oron är över!
 
Är de mina barn så kan de inte vara morgonpigga.

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Elias har alltid varit morgontrött och sovit till 10-11 på morgonen, men nu har han börjat vakna vid 7(!!) Jag menar, först skämma bort mamma och pappa för att sedan ta dö på oss genom att vakna klockan 7 varje morgon.. Med tanke på hur morgontrött jag och sambon är och att han helt plötsligt började vakna 7 så måste vi blandat ihop honom med någon annan unge, så nu är det väl någon annan förälder som är lycklig...

2012-10-29 @ 12:18:04
URL: http://caroliinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor