Akrylnaglar

Äntligen! 
Som jag har väntat på att de ska öppna en riktig nagelsalong här i Karlstad, och idag till slut gjorde dem det.
Jag stod nästan och hängde på dörren när de öppnade, deras första kund var jag i alla fall :)
 
För såna som mig som aldrig lyckas skaffa naturligt snygga naglar så är det perfekt med dessa akrylnaglar, inte så farligt dyrt heller, endast 450:-. Och just nu har de ett öppningserbjudande där alla kunder får 20% rabatt fram till och med 30 oktober.
 
Så passa på att boka tid nu, antingen kan du boka direkt på deras hemsida, www.nails4y.se eller gå in i deras fina butik i Duvanhuset.
 
 
Nu blir Jonas glad när jag har långa klor som kan klia honom på ryggen.

Kommentarer
Postat av: SiA

Jag har naglar som du...naglar som aldrig blir naturligt fina. Målar man på nagellack har det (redan) försvunnit till dagen efter.

Tjusigt blev det!

2012-10-23 @ 20:33:31
URL: http://sleeplessinashyred.blogspot.se
Postat av: Kitty

Åh, jag älskar att få naglarna fixade! :) Känner mig alltid mycket finare då, även om jag bara lodar runt i mjukisbyxor eller har en riktigt dålig hårdag. Synd bara att det är lite dyrt att underhålla..!

2012-10-24 @ 14:15:21
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor