Sak samma....

Jag: Vad ska vi äta idag?
Jonas: Varma mackor?
Jag: (blä!) Nääääeee....
Jonas: Då får du komma med ett förslag då.
Jag: Entrecot?
Jonas: Det har vi inte.
Jag: Nej men vi har inte varma mackor heller.
Jonas: Jo, det har vi ju.
Jag: Nej, vi har inga tomater och ingen skinka.
Jonas: Nej men vi har ost.
Jag: Jaha, men i så fall har vi entrecot också.
Jonas: Hur då menar du?
Jag: Ja men vi har ju potatis och sås.....
 
Jonas tyckte inte det gick att jämföra. Det tyckte jag.
TomatOes , tOmatoes, potatOes, pOtatoes
 
Det blev fiskullar.

Kommentarer
Postat av: Lovisa Persson

hahahaha vilken härlig konversation!

2012-11-18 @ 18:10:07
URL: http://loovap.blogg.se
Postat av: Svärmor

Inte alls fel. Fiskbullar kan också vara gott!

2012-11-18 @ 23:59:17
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

haha!
Fiskbullar som är så gott? :)

Postat av: Ajlin

Bra fiskbullerecept - Häll fiskbullarna i en ugnsfast form, kleta över ett lager potatismos och gratinera i ugnen tills potatismoset får fin färg. :)

2012-11-21 @ 10:35:24
URL: http://ajlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor