Ole, dole doff..........

Här har jag sett fram emot en lugn helg.
Efter att ha varit krasslig med huvudvärk hela veckan så hade jag planerat en helg med massa mys. Tänd brasa, god mat och inga måsten.....
 
Så ringer Jonas.
 
"-Jag måste ner till Göteborg och hämta material imorgon. Ska du åka med så åker vi till Ullared och shoppar julklappar och tar in på hotell sen på kvällen?"
 
Hjälp mig välja!!!!
Jag är ju såååå trött, men samtidigt...inte kan jag säga nej till shopping?
 
Till råga på allt finns ju chansen att man springer på dessa snyggingar där nere....
 

             
Min tatuering                            Förklaring till er som          Ettårig bröllopsdag idag!                   Ni får välja
                                                  inte har barn.

Kommentarer
Postat av: gizze

Helt klart välja hotell...men skippa Ullared, herregud hela Karlstad har väl affärer så du klarar dig...
Här blir inga julklappar i år....varken pengar eller ork (Jo självklart nåt till sonen)

Ha en fin helg!
Gizze

2012-11-02 @ 14:06:13
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Lillli Nyfiken - Småbarnsmama!

Oj, det skulle min sambo ALDRIG erbjuda sig om haha... Eller kanske, om han slapp gå in... Så åk... Haha för min skull ;p

2012-11-02 @ 15:58:15
URL: http://curiousme.blogg.se
Postat av: anna

nä man kan varken säga nej till shopping eller hotell

2012-11-02 @ 19:40:55
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor