Kanske var dammråttorna som lockade

Här sitter man och jobbar framför datorn....helt ensam i huset, och så börjar man höra konstiga ljud.
Tunga tunga andetag, nästan som om någon snarkar i min närhet.
 
Vad kan det vara? Det är ju ingen hemma!
 
Jag hör att någon rör på sig, och sen börjar flåsandet igen. Det är nära mig.
Jag reser mig upp, börjar leta. Följer ljudet, som verkar komma från bakom datorn. 
 
 
DÄR! Där ligger hon och snarkar.
 
               
Vad katten är det som             Katt med fnatt                     Det ar inte meningen!          Inkräktaren är tillbaka!!
är fel????

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Söta Simba måste ju vara nära matte!

2012-11-09 @ 17:34:56
Postat av: The one and only Nettan

Otäckt. Jag var häromdagen färdig att springa skrikandes ur huset när jag var själv hemma men dörrar plötsligt började att öppnas. Först hörde jag bara det och sedan såg jag vilken dörr det var. Ut trippade Signe, katten, och fattade inte vilken uppståndelse hon ordnat. De är inte att lite på de där djuren ;-) / Nettan

2012-11-10 @ 15:14:41
URL: http://www.rosadrakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor