Bra saker med USA

Efter att ha varit ihop med en amerikan i 6 år och bott där från och till, så har jag fått med mig ett par bra saker.
 
1. Is. Jag älskar is, och det gjorde jag inte pro-amerika. Har is i mjölk vilket Jonas retar sig på.
2. Chips till mackan. Alltid en perfekt ursäkt att skylla på the american style när man är lite chips-sugen mitt på dan.
 
Just det. Sen har jag ju fått Naomi också. Det är ju bra det med :)
         
Min kära familj-                 Med ljusets hastighet     En hälsning från Usa      Min dotters far jobbade
helt normala                                                                                                           på flygbolaget.
 

Kommentarer
Postat av: anna

Man ska alltid plocka godbitarna

2012-11-06 @ 13:40:18
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Åhhh crisp sandwich det är ju så gott :D

2012-11-06 @ 17:11:49
URL: http://jagborikanada.blogspot.ca/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor