Allt var inte bättre förr

 
Idag får ni verkligen tycka synd om mig, för till råga på allt så har jag gått och blivit sjuk!
Feber och förkyld, tur man jobbar hemifrån så jag kan ta med datorn i sängen. 
 
Påminner mig om när jag hade min butik som jag drev själv, aldrig fick man vara hemma och bara vara sjuk. 
Minns en gång mitt i julruschen, när jag åkte på magsjuka och inte hade någon som kunde hoppa in och jobba åt mig utom min mamma, som aldrig hade stått där själv och inte kunde kassan eller nåt.
Jag ringde henne flåsande från badrumsgolvet där jag hade däckat ihop, skakandes med täcket runt mig:
 
"kkan du *flås* jobba en stund åt mig? *Flämt* Jag kommer om en timme eller två, ska bara spy färdigt."
 
Det slutade med att jag låg hemma i sängen i 4 dagar.
 
Tur man har snällare chef nu än jag hade då. Jo, min man är snällare mot mig än jag är mot mig själv.

Kommentarer
Postat av: gizze

Krya på dig! Kram

2012-11-21 @ 10:36:16
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: anna

krya på dig. kram

2012-11-21 @ 19:54:26
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor