Å han går som en karl.....

Ibland när jag tar ett bra kort så lägger jag det i min bloggmapp för att använda till ett passande inlägg nån gång.
För ett tag sen tog jag ett kort på Jonas som jag tänkte att det här måste jag skriva nåt roligt till!
 
Bara det att han inte har sagt nåt roligt det sista......
Jag hade tänkt att han skulle säga når riktigt fjolligt och så skulle jag lägga ut den här bilden på honom i hatt och skriva "Vilken fjolla"
 
Men jag antar att han är en riktig karlakarl som aldrig säger nåt fjolligt, så hä kommer bilden ändå.
 

            
What are words?                    Önska dig precis            Jag fick så jag teg                Och så säger de att
                                                  vad du vill                                                                det är svårt att förstå
                                                                                                                                 sig på kvinnor?

Kommentarer
Postat av: anna

Haha...kul å se bilden ändå

2012-11-02 @ 19:37:51
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor