Att släppa iväg sin man till affären. SJÄLV!

Häromdagen skulle Jonas åka till affären och handla själv.

5 minuter efter att han kört iväg med bilen, så svänger han upp på parkeringen igen och kommer inrusandes i huset:
"-Jag glömde plånboken! Nu sticker jag igen"

10 minuter senare ringer telefonen.
"-Hej älskling.....Du, det fanns inte dom kotlletterna vi brukar köpa....ska jag ta fjärilskotletter istället?"

"-Jaja, ta vad du tycker, det spelar ingen roll"

"-Ok. Puss puss hej då"


5 minuter senare ringer det igen.
"-Hallå!" svarar jag.

"-Hej älskling. Du, vad var det för kyckling jag skulle köpa? Var det grillad eller?"

"-Ja....det var ju du som föreslog att vi skulle ha det?"

"-Ja, ok, bara så jag vet. Puss puss hej då"


10 minuter senare ringer telefonen igen. Eftersom jag var upptagen med att prata i mobilen då så kunde jag inte svara.
En stund senare kom Jonas hem med näsan i vädret.

"-Eftersom du inte svarar när man ringer, så fick du inte den osten du ville ha."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, skojar du med mig, låta mannen handla??? Never gonna happen in my house! :):):)

2012-05-04 @ 18:13:35
URL: http://novagirl.se
Postat av: linda

Ha ha ha! den där känner jag såååå väl igen!

2012-05-04 @ 20:06:42
URL: http://soullfood.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner igen mig! Brukar få skriva extremt detaljerade inköpslistor =P.

2012-05-05 @ 15:43:21
Postat av: Anonym

hahahahhaha som hos oss.. Man blir straffad om man inte svarar..

2012-05-07 @ 12:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor