Tacktal


Jag filmade även när jag öppnade champagneflaskan, men jag vet inte om jag vågar lägga ut den?

Jag vill tacka alla er som har uttryckt sin glädje och sitt stöd genom att lämna kommentarer till gårdagens inlägg.
Både här och på Facebook.

Helt fantastiska är ni!! ♥

Jag blir så glad varje gång någon delar glädjen med oss.
Hade väntat mig en del sura kommentarer också, det brukar ju bli så, och kan erkänna att jag varje gång jag fick en kommentar så högg det till lite i magen "Är det här en sur kommentar?"

Finns ju alltid folk som vill vara negativa och sura. Särskilt i en sån här sak. Våran glädje är ändå tyvärr på någon annans bekostnad, och det är klart att det svider. Även för mig. Aldrig roligt när det blir så, men i detta fall så hade vi inget annat val.

Vill bara tacka er alla för era kommentarer, gratulationer, att ni ringt eller delat länken på facebook och bloggar. Ni är så underbara!

Trackback
RSS 2.0 Humor