Somriga jag vid poolen


                                          Jag i min nya klänning från H&M och vid våran nya trädgårdspool.

Idag har vi haft en underbar dag som spenderats med Ninos dagis i Folkets Park. Ätit hamburgare, lekt lekar och njutit av solen.

Var även iväg till Lärcenter för att gå igenom kommande mattekurs jag måste läsa upp för att komma in på socionomutbildningen. (Känns underbart att äntligen ha hittat det jag vill jobba med)
Tyvärr så har det ändrats i kurserna så matte b finns inte längre, utan nu finns det något som heter matte 1b istället.

Mycket krångligt, och ingen, inkl, studievägledarna, vet hur man ska göra som vuxen när man vill läsa upp matte b. Troligtvis måste jag läsa om hela matte a först. :(

Nåja, blir till att plugga hela sommaren. Nu ska jag ut o njuta lite mer av solen.
Härlig början på sommaren tycker jag! :)


Kommentarer
Postat av: Carola Paro

Nu har ju jag läst med de "gamla" betygen... men där kunde man läsa B- och C-kurser och få betyg i A-kursen ändå, om man läst den tidigare men betyget inte längre gällde. Den infon jag har fått nu är att man ska kunna göra samma sak, man läser en högre nivå och får betyg i den lägre på samma gång.

2012-05-24 @ 14:17:56
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Snyggt!! Passa på och njut av sommardagen. Det kommer in ett åskoväder över Forshaga i kväll!

2012-05-24 @ 17:48:24
Postat av: R - Svartvit poesi och teckenspråk

Tror du skulle passa bra som socionom :D

2012-05-24 @ 20:46:47
URL: http://ovitaskor.blogg.se/
Postat av: anna

tråkigt med matten men har man ett mål så brukar det går bra

2012-05-24 @ 22:06:50
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor