Rent samvete

Idag har jag varit duktig och haft riktig storstädning här hemma.
Rensat ur skåp o lådor, tvättat toaletter osv.

Av någon anledning så hittar jag alltid massor med hårsnoddar överallt när jag städar.
Häromdagen konfronterade jag Naomi, och sa:

"-Naomi, varför ligger det hårsnoddar precis överallt i hela huset?"

"-Det gör det inte!"

"-Jo, det gör det visst"

"-Nehej mamma nu ljuger du! I mitt rum ligger det inte nån!."

Nej. Det skulle väl vara det enda stället där det inte ligger nån då.


Kommentarer
Postat av: Mickan - Nybliven mamma

Hehe. Kul. :P



Ja, förändring skadar aldrig. :) Ursäkta sent svar förresten men dottern tar upp nästan all min tid. Inte så konstigt kanske. :)

2012-05-17 @ 19:06:15
URL: http://angel-like.com
Postat av: Jennie & FrökenFlis

haha så charmig hon är! ;)

2012-05-17 @ 21:28:43
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor