Har alla sex i augusti eller???


Hoppas på sol & värme hela helgen för då ska vi spendera dagarna här

Fy för systrar alltså!
Idag ringde min syster och väckte mig mitt i min så välbehövliga skönhetssömn.
Fattar hon inte att man ligger och sover när klockan är 11 liksom??? :( (gör inte alla småbarnsföräldrar det?)

Idag ska vi åka ner till Åmål och spendera helgen där. Hela min systers familj fyller ju typ år nämligen. (-Adam)
Först fyller tvillingarna imorgon, sen Sara på söndag, och sen hennes man på måndag.

Finns det inget bättre att syssla med i slutet på augusti än att göra barn eller?


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hälsa och gratulera alla!!

2012-05-18 @ 16:01:08
Postat av: Martina

Något ska man väl trösta sig med när sommaren är slut haha

2012-05-19 @ 12:56:28
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor