Spontan och galen....



...kan jag väl tycka man är när man gör som Åsa! Iof så är jag en väldigt impulsiv person men inte spontan ha ha. Jag vill helst planera allt i minsta detalj men min sambo däremot tar allt som det kommer.

Snart ska man själv på semester så det är väl dags att börja planera då! Så vem är jag då som skriver? Jo Ann-Sofie Sojka heter jag men kallas i bloggvärlden för Sojka.
Driver bloggen Sojkas Framtid så titta gärna i och lämna en lite hälsning! Jag skriver om min vardag som mamma. En hel del om sonen men också om de olika bloggeventen jag åker på. Om att ta hand om sig som kvinna. Gilla sig själv och om träning och pepp. (Fast är i en lite svacka just nu så inte mycket om den biten) Men det går såklart i vågor det där.

Men mitt liv är inte bara på rosa moln eller rättare sagt väldigt sällan att livet är så. Jag drar mig inte för att dela med mig av mina tråkigheter som drabbar mig och min familj för jag vill att alla ska veta att man inte är perfekt. (Fast än man kan tro det ibland) ;) Men jag är en väldigt positiv person som ser allt från den ljusa sidan. Ingen anledning att deppa så häng med i min blogg om du vill inspireras och peppas till ett positivare liv!

Kram och en massa kärlek från mig/Sojka! Hoppas nu Åsa njuter ordentligt!


Kommentarer
Postat av: sara svensson

Hej! Haft en bra dag? :D Kram

2012-06-03 @ 13:54:37
URL: http://sarisbananis.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg verkligen ❤

2012-06-03 @ 14:05:36
URL: http://paulineart.blogg.se/
Postat av: Vilma

väldigt fin bild!! :)

2012-06-03 @ 18:59:23
URL: http://vilmathunved.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor